Rozwód miliardera. Tabloid supermarketu. Oskarżenie roszczenia - Jeff Bezos i National Enquirer

Z Zee.Wiki (PL)
Skocz do: nawigacja, szukaj

Rozwód miliardera. Tabloid supermarketu. Oskarżenie roszczenia - Jeff Bezos i National Enquirer[edytuj]

Bezos zatrzymał Gavina de Beckera, by zbadał objawienie swojej sprawy.
  • Ta historia zaczęła się, gdy Jeff Bezos napisał na Twitterze, coś, co najbogatszy człowiek na świecie nie robi zbyt często.

9 stycznia[edytuj]

  • Bezos - założyciel, dyrektor generalny i największy pojedynczy udziałowiec Amazon - publikuje wspólne oświadczenie od niego i jego żony, autora MacKenzie Bezos. Obaj mówią, że rozwodzą się po 25 latach małżeństwa.
  • "Po długim okresie pełnej miłości eksploracji i rozprawy sądowej zdecydowaliśmy się rozwieść i kontynuować wspólne życie jako przyjaciele" - napisali para. To był 184 raz, gdy Bezos pisał na Twitterze, odkąd założył swoje konto w 2008 roku.
  • Pic.twitter.com/Gb10BDb0x0
  • Para, która ma czwórkę dzieci, twierdzi, że z niecierpliwością oczekuje dalszej współpracy "jako rodzice, przyjaciele, partnerzy w przedsięwzięciach i projektach oraz jako osoby podejmujące przedsięwzięcia i przygody".

Później tego dnia[edytuj]

  • Kilka godzin później National Enquirer ma swoje własne ogłoszenie.
  • Tabloid z supermarketu twierdzi, że przez cztery miesiące badał Bezosa, śledząc prezesa Amazon "w pięciu stanach i 40 000 mil". Tabloid mówi, że ma dowody na to, że Bezos "przenosi swoją kochankę do egzotycznych miejsc na swoim prywatnym odrzutowcu o wartości 65 milionów dolarów".
  • Enquirer i inne placówki identyfikują kobietę jako Lauren Sanchez, dawną kotwicę dla lokalnej stacji Foxa w Los Angeles. The Enquirer mówi, że prawnik Bezosa powiedział w publikacji, że "powszechnie wiadomo", że Bezos i jego żona byli "długo rozdzieleni".
  • W oświadczeniu, firma macierzysta magazynu, American Media Inc., sugeruje, że jej śledztwo skłoniło Bezosa do upublicznienia swoich planów rozwodowych.
  • "National Enquirer przez cztery miesiące zaciekle badał tę historię, a nadzwyczajne detale i dowody ujawnione przez nasz zespół i przedstawione przedstawicielom pana Bezos'a na komentarz na początku tego tygodnia, podkreśla rodzaj śledztwa, że publikacja od dawna znany z tego ", mówi rzecznik.
  • Okładka Enquirera obiecuje pokazać "zdjęcia oszukujących, które zakończyły jego małżeństwo" z "11 stron ekskluzywnych zdjęć". Uwalnia także wiadomości tekstowe, które, jak mówi, zostały wysłane do Bezos przez Lauren Sanchez.

10 stycznia[edytuj]

  • Bezos, który jest właścicielem Washington Post, jest częstym celem dla prezydenta Donalda Trumpa, który skrytykował gazetę za jej zasięg. Zapytany o rozwód Bezosa, podczas pytania i odpowiedzi z dziennikarzami, Trump mówi: "Życzę mu szczęścia, będzie piękna".

13 stycznia[edytuj]

  • Prezydent Trump wysyła tweety do prezesa Amazona.
  • "Przykro mi słyszeć, że wiadomość o tym, jak Jeff Bozo został zabity przez konkurenta, którego raportowanie, jak rozumiem, jest o wiele dokładniejsze niż raportowanie w jego gazecie lobbystycznej, " Washington Washington Post ".Przypodziewam, że artykuł wkrótce zostanie umieszczony w lepszym i bardziej odpowiedzialne ręce! "

30 stycznia[edytuj]

  • Daily Beast informuje, że Bezos bada, w jaki sposób jego wiadomości tekstowe trafiły do "The National Enquirer". The Beast mówi: "dochodzenie jest coraz bardziej przekonane, że za ujawnieniem kryją się motywy polityczne".

31 stycznia[edytuj]

  • The Beast następuje. Donosi, że Gavin de Becker, prywatny konsultant ds. Bezpieczeństwa, Bezos, powiedział, że zatrzymał się, aby zbadać "fakty w tej sprawie", "zbadał" Michaela Sancheza, brata Lauren Sanchez, który jest powiązany z wieloma współpracownikami prezydenta Donalda Trumpa. (Michael Sanchez nie odpowiedział na prośby o komentarz, powiedział Washington Post, że nie odgrywał żadnej roli w objawieniu tej sprawy).
Bezos zatrzymał Gavina de Beckera, by zbadał objawienie swojej sprawy.

5 lutego[edytuj]

  • The Washington Post, który jest własnością Bezos, publikuje artykuł zatytułowany "Czy był to tabloidowy expose z afiszem Bezos, po prostu soczyste plotki lub polityczne uderzenie?"
  • Według doniesień de Becker uważa, że raport Enquirera na temat Bezos został wywołany przez "politycznie umotywowany" wyciek. The Post dalej donosi, że Michael Sanchez "stanowczo zaprzecza odgrywaniu jakiejkolwiek roli w objawieniu sprawy swojej siostry".

7 lutego[edytuj]

  • Jeff Bezos, w innym rzadkim tweecie, opowiada światu, który blogował. "Napisałem post o wydarzeniach z National Enquirer i jego firmą macierzystą, AMI" - pisze.
Jeff Bezos and the National Enquirer - A timeline of events 3.jpg
  • W 2000-głosowym wpisie na Medium, Bezos oskarża AMI o próbę wyłudzenia go. Ujawnia, co mówi, to pełny tekst niektórych e-maili, które jego przedstawiciele dostali od kierownictwa AMI, grożąc "wyłudzeniem i szantażem".
  • "Coś niezwykłego przydarzyło mi się wczoraj, właściwie dla mnie nie było to niezwykłe - było to pierwsze: dostałem ofertę, której nie mogłem odmówić, a przynajmniej tak myśleli najlepsi ludzie w National Enquirer. "Cieszę się, że tak pomyśleli, ponieważ ośmielili ich, aby napisali wszystko na piśmie" - pisze Bezos. "Zamiast poddać się wyłudzeniom i szantażom, zdecydowałem się opublikować dokładnie to, co mi wysłali, pomimo osobistych kosztów i zażenowania, jakie im grożą".

8 lutego[edytuj]

  • Amerykańskie media oświadczają w oświadczeniu, że "wierzy żarliwie, że działał zgodnie z prawem w relacjonowaniu historii pana Bezosa", ale dodaje, że zbada: "Co więcej, w czasie ostatnich zarzutów p. Bezosa, w dobrej wierze negocjacje rozwiązały wszystkie kwestie z nim, jednak w świetle charakteru zarzutów opublikowanych przez pana Bezosa, Rada zwołała i postanowiła, że powinna szybko i dokładnie zbadać roszczenia., Rada podejmie wszelkie niezbędne działania. "
  • Osobno dwa źródła znane z tej sprawy informują CNN, że prokuratorzy federalni w Nowym Jorku sprawdzają, czy Enquirer zajmuje się raportowaniem Bezos, aby ustalić, czy firma mogła naruszyć umowę o współpracy zawartą z prokuratorami w zeszłym roku. Rząd ogłosił w grudniu, że zawarł porozumienie o nieoskarżeniu z American Media.
  • - CNN, Evan Perez i Kara Scannell, przyczyniły się do tego sprawozdania.

Dyskusje[edytuj]

Linkujące[edytuj]

Referencje[edytuj]