Prawnik prezesa National Enquirer's zaprzecza tabloidowi wymuszonemu Jeffowi Bezosowi

Z Zee.Wiki (PL)
Skocz do: nawigacja, szukaj

Prawnik prezesa National Enquirer's zaprzecza tabloidowi wymuszonemu Jeffowi Bezosowi[edytuj]

Założyciel Amazona i Blue Origin, Jeff Bezos, wygłosił przemówienie w Stowarzyszeniu Sił Powietrznych
  • Adwokat reprezentujący prezesa American Media Inc., David Pecker, twierdzi, że jego klient nie angażował się w wymuszanie lub szantażowanie przeciwko założycielowi Amazona Jeffowi Bezosowi.
  • Adwokat Elkan Abramowitz także odrzuca "kąt Saudyjczyka" rozwinięty przez Bezos w czwartkowym blogu, "Nie, dziękuję, panie Pecker."
  • W wywiadzie dla "The Week" ABC w niedzielę, Abramowitz powiedział, że głównym źródłem dochodzenia Enquirer w sprawie życia miłości Bezos był długoletni typer dla magazynu "Tabloid". W zeszłym miesiącu Enquirer opublikował szczegółową historię o Bezosie i jego dziewczynie, Lauren Sanchez.
  • "To było źródło, które przekazywało informacje od National Enquirer przez siedem lat i było znane zarówno Bezos, jak i pani Sanchez, dzięki czemu jego informacje były bardziej wiarygodne" - powiedział Abramowitz.
  • Dodał: "To nie Arabia Saudyjska, to nie prezydent Trump, to nie jest Roger Stone".
  • Abramowitz powiedział, że nie może potwierdzić ani zaprzeczyć, że brat Lauren Sanchez, Michael, był typerem. Michael Sanchez jest dyrektorem ds. Public relations w Kalifornii, który jest bliski Peckerowi, jak podaje Washington Post. "To był ktoś bliski zarówno Bezos, jak i pani Sanchez" - powiedział.
  • Po tym, jak Enquirer poprosił Bezosa o komentarz w zeszłym miesiącu na temat rzekomego romansu z Sanchezem, Bezos i jego żona MacKenzie ogłosili, że rozwodzą się "po długim okresie pełnej miłości eksploracji i separacji procesowej".
  • Historia Enquirera uderzyła później tego samego dnia. Tabloid cytował prywatne wiadomości tekstowe i zdjęcia jako dowód. Bezos zażądał śledztwa i postawił szefa ochrony Gavina de Beckera. Temat: W jaki sposób uzyskano teksty? Michael Sanchez - wielki wzmacniacz Trump z połączeniami z Kamieniem - był jednym z tematów śledztwa de Beckera.
  • The Washington Post, który jest własnością Bezos, pracował nad opowiadaniem zatytułowanym "Czy był to tabloidowy exposé z sprawą Bezosa, po prostu soczyste plotki lub polityczne uderzenie?"
  • W wywiadzie dla Post, Michael Sanchez zaprzeczył jakiemukolwiek niewłaściwemu postępowaniu i powiedział, że ludzie z jego rodziny, American Media, powiedzieli mu, że ten tabloid próbował zrobić "obalenie, by uszczęśliwić Trumpa".
  • Trump ostro krytykuje Bezos, Post i Amazon od lat. Prezydent oskarżył Amazonę o skorzystanie z amerykańskiego urzędu pocztowego i nazwał Washington Post organizacją lobbingową dla Bezos.
  • Trump był blisko z Peckerem i Enquirerem od lat.
  • W zeszłym roku American Media, Pecker i dyrektor ds. Treści Dylan Howard zawarli umowę o immunitet z prokuratorami federalnymi. W zamian współpracowali w sprawie hush money, która usidliła Michaela Cohena i wtrąciła prezydenta Trumpa w oskarżenia o finansowanie kampanii.
  • Uważano, że Pecker i Howard "odwrócili się" na Trumpa.
  • Dlatego, kiedy trafiła się historia Bezos, istniały dwie konkurencyjne teorie na temat jej pochodzenia. Czy Enquirer po prostu kopał ziemię najbogatszego człowieka na świecie, ponieważ była to dramatyczna historia? A może Enquirer atakował wroga Trumpa w celach politycznych, być może wracając do dobrych łask prezydenta?
  • Według opublikowanego w czwartek postu na blogu Bezosa, amerykańskie media były tak zaniepokojone śledztwem de Beckera i oskarżeniem o nieuczciwą grę polityczną, że próbowała zawrzeć umowę.
  • "Powiedzieli, że mają więcej moich wiadomości tekstowych i zdjęć, które opublikowaliby, gdybyśmy nie przerwali naszego dochodzenia", napisał Bezos na Medium. Nazwał to "wyłudzeniem i szantażem".
  • W jednej z notatek opublikowanych przez Bezosa adwokat AMI zaproponował, by Bezos nie zgodził się z przekonaniem, że relacja Enquirer jest "umotywowana politycznie", aw zamian AMI nie "publikował, rozpowszechniał, udostępniał ani opisywał niepublikowane teksty i zdjęcia".
  • W niedzielę Abramowitz zaprzeczył, że oznaczało to szantaż lub wymuszenie.
  • "To była część prawowitych negocjacji, każda strona miała coś, czego oni chcieli" - powiedział George'owi Stephanopoulos z ABC.
  • "Zarówno Bezos, jak i AMI mieli interes w rozwiązaniu ich różnic" - powiedział. "Bezos nie chciał napisać o nim żadnej innej historii, ani opublikowanych zdjęć." AMI nie chciało mieć zniesławienia przeciwko nim, że zainspirowało go Biały Dom, inspirowany przez Arabię Saudyjską lub zainspirowany przez Washington Post. nic z tym wspólnego. "
  • Pod koniec wywiadu Stephanopoulos zapytał: "Inny miliarder, Peter Thiel, sprowadził Gawkera, czy martwisz się, że Jeff Bezos pokona Enquirera?"
  • "Naprawdę nie mogę tego komentować, " powiedział Abramowitz. "Chcemy tylko, by Bezos potwierdził wyniki tego śledztwa, które pokażą, że polityka nie ma nic wspólnego z tą historią." To była typowa historia National Enquirer. "
  • Media amerykańskie mogą napotkać problemy prawne. Umowa o immunitetach zawierała standardowy język mówiący, że jeśli firma popełni "jakiekolwiek zbrodnie" w przyszłości, "AMI będzie odtąd podlegać ściganiu".
  • W związku z tym, że Bezos publicznie twierdzi, że doszło do przestępstwa, prokuratorzy z południowego dystryktu nowojorskiego sprawdzają, jak Enquirer radzi sobie z raportem Bezos, aby ustalić, czy firma mogła naruszyć umowę zeszłego roku, dwa źródła znające tę sprawę poinformowały CNN w piątek. .
  • Rzecznik American Media powiedział w piątek, że firma "żarliwie wierzy, że działała zgodnie z prawem w relacjonowaniu historii Bezosa".
  • Teraz zarząd firmy - składający się z Peckera i trzech innych mężczyzn - jest uważany za "szybko i dogłębnie" badający twierdzenia Bezosa.

Dyskusje[edytuj]

Linkujące[edytuj]

Referencje[edytuj]